Kørekort Generhverv - Fredensgade 26, Aarhus C

3. april 2024 17:00Særlig køreundervisning0Ingen filStartet
2. maj 2024 17:00Særlig køreundervisning3Ingen fil[ Tilmeld ]

Generhverv dit kørekort - 3 klip

Hvis du har haft kørekort i mere end 3 år på frakendelsestidspunktet:
Du skal til ny teoriprøve og herefter til køreprøve.

1. Ansøg om kørekort:
  • Ring til Borgerservice 89402222 og book en tid. Du skal skrive på et stykke papir.
  • Hvis du har en spiritus/narko dom, skal du tilmelde dig et kursus i Alkohol, Narko & Trafik.

2. Ring/SMS på 27106000 så aftaler vi et forløb, som passer til dig.
    Vi har noget online materiale, så du kan blive klar til teoriprøven.
    Vi skal bruge dit CPR nummer til at booke teori- og køreprøven. (persondata.raskkoreskole.dk)

Vi booker en teoriprøve til dig når du er klar. Det behøver ikke at være i Aarhus - vi har ret til at booke i hele landet.
    Når teoriprøven er bestået, vil vi booke en tid til køreprøve i Aarhus. I ventetiden (normalt ca 14 dage) aftaler vi at mødes til en køretime. Typisk mødes vi en uge før prøven og kører en tur. Hvis det er nødvendigt at køre mere end en enkelt kørelektion inden prøven, så er det inkluderet i pakkeprisen. (Max 4 lektioner og billeje til prøven)

Pakkepris ALT inklusiv (Også bil til prøven): 2.995 kr. Køb pakke med MobilePay
    Prøvegebyr til Borgerservice: 890 kr.

Hvis du har haft kørekort i mindre end 3 år på frakendelsestidspunktet har du fået et "Kørselsforbud":
    Du skal gennemføre ”Særlig Køreundervisning”. Dvs følge et normalt teorikursus (dog ikke første og sidste modul) samt 8 kørelektioner.

Tilmeld dig et normalt kørekort-forløb, og skriv "KØRSELSFORBUD" i kommentarfeltet.

Bemærk, at hvis du tilmed har en ”Spiritus/narko-dom” skal du gennemføre et kursus i Alkohol, Narko & Trafik

Pakkepris ALT inklusiv (Også bil til prøven): 6.995 kr. Køb pakke med MobilePay
    Prøvegebyr til Borgerservice: 890 kr.

•    Rask Køreskole ApS    Fredensgade 26    8000 Århus C    info@RaskKoreskole.dk    Ring:27106000